niedziela, 26 sierpnia 2012

Powrot!

Cześć kochani! Wróciłam. Zrobiłam sobie przerwę od bloga bo nie byłam do końca pewna jakie korzyści z niego będę mieć. Wracam do Was z pytaniem, o czym chcecie bloga? co chcecie na nim widzieć? Coś o modzie/ urodzie? Coś o mnie? jestem otwarta na wszystkie odpowiedzi. Jeśli macie pomysł piszcie w komentarzu pomysł na notkę , nie chcę komentarzy typu '' coś o urodzie i modzie '' bo to mi nie daje żadnych pomysłów, napiszcie co byście chciały w notce zobaczyć, o czym byście chciały żebym napisała. Dziękuję z góry :*


4 komentarze:

  1. o swoich zainteresowaniach i np zdjęcia Twoich ciuchów czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać blogi, które opowiadają o własnym życiu i chętnie o tym bym czytała. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, pierwsze wideo z nagrania do mojego singla "Bilet po szczęście" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię od czasu do zcasu coś dłuzszego przeczytać
    swietnie:)

    OdpowiedzUsuń